Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Fredag

Publicerad 2010-01-15 11:27:29 i Allmänt,

Nu är denna veckan snart över och helgen är på ingång. Klarade första veckan i skolan och fick faktiskt lite gjort. Så nu är det bara att ta tag i pluggandet inför tentan på onsdag. Känns skönt att jag är ledig fram tills dess.

Ja vi va ju till Tingsrätten i onsdags och jag skulle nog vilja påstå att det gick bra. Nu kommer det att dras igång undersökningar och i det kommer det bli hembesök av socialen för att kolla hemmaförhållandena. Inga problem där vill jag påstå :)
Vad jag fatta som så kommer nästa möte med Tingsrätten att vara i april.

Har kört igång med träningen denna vecka också. Känns skönt att komma in i rutinerna igen. Ska snart dra ner till Galaxen o köra ett pass. Måste motivera mig lite först.
Vi har ju även dragit igång med diet nu 1 januari och som förra gången är det jobbigast med sötsuget. Men det börjar bli bättre och jag frossar apelsin som aldrig förr! Mina naglar blir gula av allt skalande.

Ja vi får väl se om Rasmus kommer ikväll. Han ska ju göra det men man vet ju aldrig. 


                "De flesta fel som trafikpolisen hittar sitter bakom ratten"
                                                                                 - Otto Ludwig


Kommentarer

Postat av: skoglund

Publicerad 2010-01-16 11:00:31

hahaha jävligt roligt du. hoppas du aldrig blir att sitta bakom en ratt då. sen var det inte bakom en ratt 4-hjulingar har styren jävla puck sen var det inte jag som körde ta reda på fakta jag har snart tillbaka kortet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela