Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Fy skäms på mig

Publicerad 2010-01-12 17:50:57 i Allmänt,

Jag erkänner, jag har blivit otroligt dålig på att uppdatera bloggen. Men jag har helt enkelt inte tid. Och ibland prioriteras andra saker. Sen har julhelgen varit fullbokad. Varje dag har innehållit något speciellt och de dagar som har varit fria så har de varit o slappa som har gällt. Spenderade förra veckan med en härlig förkylning som inte gjorde att humöret blev på topp.

Rasmus var här från den 28 dec till den 6 jan. Det va jätteroligt. Spelade en hel del Jackass, de va riktigt kul! Hade ett litet kalas för honom också och jag gjorde en Bart Simpson tårta till honom. Den blev såååå fin! Och Rasmus var jättenöjd!

Imorrn ska vi till Tingsrätten... återkommer med resultat imorrn..

Nu är det tillbaka till vardagen igen. Va i skolan idag och jag kan ju inte direkt påstå att det var en speciellt givande lektion. Men men...jag va duktig och åkte in iallafall. Fick reda på att min grupp fick VG på det stora grupparbetet vi gjorde sist. Det kändes helt underbart. Då inser jag att det var värt allt det slit som vi la ner på det!
Haha...sitter här i soffar o sörplar kaffe och tittar på den otroliga Anna Skipper o Du är vad du äter. Jag antar att jag försöker bli motiverad inför träningen som jag ska iväg på om en timme. Kan dom så kan ju jag, eller hur? Lyckades få med mig Hörfel ikväll. Gött de! Ska köra skiten ur henne hehe.

Nej jag antar att det är dags att förbereda träningsväskan. Jag hoppas verkligen att motivationen kommer snart!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela