Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Hahaha

Publicerad 2010-01-22 10:34:50 i Allmänt,

Jag kan inte annat än skratta när jag loggade in på bloggen och såg kommentaren jag fick på förra inlägget. Jag pekar inte ut nån i mina citat men om det är som så att någon tar åt sig så är det inte mitt fel.

Haha! O varför skulle jag aldrig sitta bakom en ratt?! Hela meningen är uppbyggd på ett sätt som skulle resultera i att alla Sveriges svenskalärare skulle tro att det var en mening skriven av en femåring nyss hitkommen till Sverige från ett annat land.

Nej nu ska jag iväg på massage!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela