Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Trött...

Publicerad 2010-01-31 17:22:42 i Allmänt,

Nu är denna jobbhelgen över. Har jobbat sen i torsdags så nu ska det bli skönt att få en ledig dag imorrn. Torsdag och fredag var jag skolfröken och lördag o söndag var jag personlig assistent. Ibland är det bra att ha flera yrkesmöjligheter :)

Igår flängde jag omkring här i lägenheten och städade när jag var ledig mellan 10.30-15.00. Kändes så skönt efteråt när man känner lukten av skurmedel och fräshör. Idag va älsklingen duktig och tog hand om disken och de kladdiga köksbänkarna. Så nu är lägenheten som i nyskick! :) Det bästa av allt är att jag slipper det imorrn och kan då njuta av ledigheten. Ska iallafall se till o ta mig ner och träna imorrn. Vet inte om de blir galaxen eller badhuset. Vore iofs gött o simma lite. Sen så måste jag ju läsa lite imorrn också. Pelle Svanslös haha. Är ju en lättläst bok så de borde gå ganska snabbt. Får gå hem till Syster blond och läsa för barnen. Då får jag träna på det med :)

Det känns som om jag mår riktigt bra nu. Det börjar bli lättare i skolan och jag känner att jag faktiskt hänger med nu om man jämför med matten :) Jag är på en höjd i livets berg- och dalbana!

Nej nu ska vi snart gå och handla inför myskvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela