Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Äntligen över

Publicerad 2010-07-05 12:04:25 i Allmänt,

Nu har jag gjort denna skithelg och det känns jättebra. Nu jobbar jag imorgon och på onsdag sen är jag ledig i fyra dagar! Ska bli såååå skönt!

I lördags när jag slutade jobbet stack jag direkt hem till mamma o pappa och hoppa ner i poolen. Gud va gött det ät att de byggde den. Blir som en fristad när man bara kan ligga där och sola och bada och släppa alla bekymmer. Lite tråkigt är det att det inte är fint väder idag så man kan åka hem till dom och bada. Det blåser och är riktigt molnigt, så det känns inte som att det är så skönt att bada idag.
När jag låg vid poolen i lördags och sola får jag ett mess från Hörfel: Vad säger du om en halvfylla om jag betalar?
Visst lät det intressant, men eftersom jag skulle jobba söndagen så kändes det inte som om det var något alternativ. Men efter lite funderingar så insåg jag att jag kunde ju faktiskt ta det lugnt. Så så blev det. Vi satt hemma hos oss, tog några öl, och drog sen ner till Mastmagasinet där det var full rulle. Ett Bon Jovi- cover band spelade och det var fullt med folk. Det var faktiskt riktigt trevligt.

Söndagen vaknar jag vid halv åtta, drar på mig kläder och åker till jobbet. Det gick faktiskt bra. Visst var jag lite seg men det var ingenting som påverkade arbetet. Var mest trött. Som tur va hade jag delad tur så jag slutade halv elva och kunde då åka hem och sova en liten stund. Sen flöt dagen på. Tröttheten slog till några gånger men det gick bra ändå. Vi gick in vid tv:n vid 18.00 sen satt vi där nästan hela kvällen.

Jahapp...vad ska man hitta på idag då...Känns som om det kommer bli en slö dag idag. Men men...kan vara skönt med sådana också!


                



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-07-14 22:25:33

Vaaa?? Har päronen skaffat pool???!! Gud vad najs :)

Jag kommer till stan helgen den 23/7 (jag fyller år) kanske kan ses? Försöker höra av mig har inte ditt nr.

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela