Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Jag känner mig bitter Jag sitter nu på j...

Publicerad 2010-07-03 09:50:39 i Allmänt,

Jag känner mig bitter Jag sitter nu på jobbet och det är redan 25 grader varmt. Antagligen kommer vi inte gå ut heller utan det blir att sitta här hela dagen och ruttna bort. Nästan alla jag känner ska hitta på något roligt idag. Ut o åka jetski, åka till sunne vattenpark eller ligga vid en strand o sola o bada. Så jag känner mig bitter på alla som inte jobbar o kan njuta av dagen fullt ut. Men men, jag får hoppas att detta inte är enda dagen då det är minst 30 grader varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela