Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Jaja

Publicerad 2010-07-19 09:32:59 i Allmänt,

Nu finns det inga undanflykter längre. Jag hittade mina inlines i förrådet och nu är det väl dags att jag lär mig att åka på dom. Har suttit och funderat över vart det kan vara bra att åka utan att behöva använda bromsen för mycket. Jag åker gärna uppför backar men slipper gärna att åka nerför då jag inte är så duktig på att bromsa. Men men. Tänkte att jag tar cykeln ut till parkeringen efter skymningen i skärgårn sen kan jag snöra på mig mina inlines där och åka resten av vägen ut till Picasso. Cykelbanan är ju fin och inte en massa upp och ner.

Nu sitter jag o väntar på att Hörfel ska vakna. Jag vaknade vid 07.50 och gick upp vid 8 då robban skulle upp. Jag va pigg så det kändes inte som någon idé att fortsätta sova. Men det är alltid mycket lättare att gå upp tidigt när man är ledig och vet att jag har ingenting som jag måste stressa iväg till utan sitta med kaffekoppen och bara njuta av icke-existensen av måsten.

Nej nu ska jag fixa frukost till min lille grabb. Omelett blir det idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela