Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Ljuvliga ledighet!

Publicerad 2010-07-18 17:39:58 i Allmänt,

Nu är jag ledig från jobbet i 8 dagar och det känns helt underbart. Ska bara ta dagarna som dom kommer och passa på och njuta så mycket som möjligt.

Jobbet har varit helt okej idag. Thuva o Thilde var hos oss en stund idag och livade upp stämningen. Det gjorde att dagen gick väldigt mycket snabbare. Och tur var det, annars hade den här dagen antagligen känts så otroligt lång i väntan på ledigheten.

Det blev ingen minigolf igår. Regnet drog in över stan och gav oss inget uppehåll alls för att kunna gå 18 hål vid gästhamnen. Men men, det får helt enkelt bli en annan gång.

Nu ligger jag på sängen och slappar. Robban är och åker jetski och Rasmus är ute och badar. Så jag passar på och vilar meddans jag kan. Tror det får bli o lira lite sims också. Har hamnat tillbaka i Simsfällan igen. Har också sett att de snart kommer ut med ett nytt expansionspaket. Det blir att införskaffa det då :)

Nej nu ska jag spela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela