Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Oj va tiden går snabbt

Publicerad 2010-07-14 14:11:47 i Allmänt,

Jag har precis kommit hem från Mamma o Pappa efter att ha legat vid poolen sen kl. 11. Riktigt skönt har det varit men snart är det dags att sticka iväg och jobba igen.

Den senaste tiden har varit jättebra. Va ju ledig i fyra dagar och helgen har varit skitrolig. Vi drog till Sannakajen i fredags och lyssnade på Rydell & Quick. Det var jättebra och riktigt kul hade vi. Sen va de 60-års fest på lördagen för Pappa. Det va också riktigt lyckat! Helgen har helt enkelt varit toppen! Nu ser jag fram emot söndag kl. 16 när jag går ifrån jobbet och vet att jag har 1 vecka + 1 dag ledigt! Ska passa på och göra så mycket som möjligt med mina grabbar. Känns som man får ta chansen så fort den finns.

Nej nu antar jag att det är dags att fixa mig och sticka till jobbet. Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera. Men dagarna bara flyger förbi och när det är så bra väder så har jag ingen lust alls att sitta inne vid datorn.

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela