Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Fixardag

Publicerad 2010-06-17 09:40:13 i Allmänt,

Nu är det åter lugnt här hemma igen. Rasmus kompis åkte hem igår och det blev skillnad direkt. I förrgår skulle dessa två och en kille till sova i tält. Vid 07.45 igår morse kom de in för då var det för varmt i tältet. Detta resulterade i att jag inte kunde sova då de tre inte är kända för att vara lugna. Men det var ganska skönt ändå att komma upp såpass tidigt.

Jag spenderade nästan hela dagen hemma hos syster blond igår. Va ute o solen och njöt och så hjälpte jag henne att måla en bänk. Solen stekte men det blåste en hel del så det var inget som jag tänkte speciellt mycket på. Tills igår kväll då jag sitter och tittar på tv och känner hur det börjar hetta på ryggen. Jag går in i badrummet och jag har en tydlig kant efter linnet. Idag känns det dock bättre och den röda färgen har lagt sig för att bli mer brun. Så det är bara att ge sig på det idag igen men jag tror att det blir att vända framsidan mot solen idag :)

Jag har även lite planer på saker som ska fixas här hemma. Jag har konstaterat att vi har alldeles för mycket saker överallt i vardagsrummet och det gör att det ser riktigt rörigt ut! Vi ska plocka bort och ur grejer från databordet och det ska ner i förrådet. Vi har ju inte den stora datorn kvar så varför ha den skräpstationen ståendes? Nej nu ska jag nog börja fixa. Lägger säkert ut bilder sen när det är klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela