Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Gult, grått och bränt hår

Publicerad 2010-06-11 08:44:01 i Allmänt,

Jag blir så otrologt trött på mig själv. Jag hade börjat och ljusa upp håret och fram till igår hade det gått riktigt bra. Jag tog det lungt och gjorde bara lite slingor åt gången. Igår sket sig alltihop. Hättan och nålen som jag hade köpt var rena rama skiten så de slutade med att jag hade i blonderingen i hela huvet. FEL AV MIG! Jag blev gul och orange i huvet så det var bara att skicka iväg Robban till affären och han köpte ny färg åt mig. Tog en som var askblond då jag fick för mig att det kunde neutralisera de gula och orangea tonerna, men det slutade med att istället för orange och gult, blev håret grått och gult och sönderbränt. Så nu sitter jag här och väntar på att frissan ska öppna så jag kan klippa av mig håret. Jag förstår inte att jag aldrig lär mig. Men men... de va som Hörfel sa, det är bara hår, det växer ut igen...

Idag har Rasmus skolavslutning. Han har längtat så otroligt mycket efter denna dagen. Vi var nere i onsdags och köpte nya avslutningskläder åt honom och han kommer bli så fin! Synd att det regnar så bara, men men, det är nästan så det hör till.

Jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från den senaste tiden då jag har varit frånvarande från bloggen men det gör jag ikväll. Kanske lägger upp en bild på mitt hår också så att alla kan få njuta av mig obetänksamhet och misstag.

Nej nu ska jag ner till frissan och hålla tummarna för att de kan hjälpa mig med detta råttbo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela