Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Storm!

Publicerad 2010-06-12 10:03:13 i Allmänt,

Jädrar va det blåser ute! Kan ju knappt sitta på balkongen nu.

Ja nu är jag korthårig. Det fanns inte så mycket annat att göra med håret. Min frisör skratta åt mig och mina försök, men vi gjorde det bästa av det. Jag fick även åka till coop och köpa ny hårfärg så nu är det ljusbrunt. Vet inte riktigt om jag ska våga mig på att göra slingor redan idag. Känns som om håret behöver vila lite. Men det är ju så tråkig färg jag har nu. Men men...vi får se hur jag gör.

Tänkte jag skulle uppdatera med lite bilder från den senaste tiden.


Rasmus och några kompisar är ute och badar vid Kolbryggan. Detta var den 2/6. Galningar säger jag bara.

  


Lite blandade bilder från senaste tiden

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela