Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Tillbaka till livet igen

Publicerad 2010-06-08 23:17:34 i Allmänt,

Nu börjar saker och ting komma till ett slut. Imorgon gör jag sista dagen i skolan och det ska bli såååå skönt. Eventuellt blir det kompletteringar på den senaste uppsatsen men det kommer nog gå ganska snabbt att fixa.

Så imorrn kl 12 innebär det att jag är ledig i 2½ vecka innan sommarjobbet drar igång. Sen jobbar jag tre veckor, ledig 1 vecka, jobbar 3 igen och sen ledig 2 veckor innan skolan börjar. En riktigt skön sommar alltså!

Helgen har mest handlat om att plugga. Det har den senaste tiden gjort över huvud taget. Men i lördags bestämde vi oss för att njuta av några öl och gick sedan ner till the pub. Det va en riktigt lyckad lördag faktiskt. Drog först ut och fiska lite sen va vi förbi Jörgen. Där satt vi en stund och drog sen hem, bytte om och drog sen ner till The Pub. Det va ganska mycket folk. Sen bar det vidare till Monica o Björn.
Men som sagt, hela lördagen va riktigt skön. Låg hemma hos mamma o pappa i solen och skrev på uppsatsen också. Sen så blev det ett dopp i poolen då och då.

Nej nu ska jag lägga mig och kika på Criminal Minds.

Men nu ska jag vara igång och skriva igen...Mitt vanliga liv börjar nu igen och jag känner hur hela jag börjar fyllas av glädje och ett harmoniskt lugn...



                                  "Det glada hjärtat lever längst"
                                                          - William Shakespeare
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela