Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Underbar dag

Publicerad 2010-06-23 00:39:42 i Allmänt,

Det har varit en helt underbar dag idag. Jag, Robban o Rasmus åkte ut med Erica då hon skulle provköra den nya jetskin. Hon o Robban fick meka en hel del med den och åka in till stan och fixa grejer till den innan de kunde köra den. För när vi kom ut och Robban skulle start den ville den inte gå igång. Någonting behövdes bytas. Så när de åkte in till stan va jag o Rasmus kvar och sola och härja. Vi byggde även barkbåtar och den sista, som vi döpte till Ture Tvättsvamp 2 SS, klarade sig ganska bra :)

Sen när vi kom hem så gick jag ut och kika på min sida på KAU, och fick där besked att jag klarade tentan och Examinationsarbetet. Känns så skönt att kunna lägga den kursen bakom mig nu.

På måndag börjar jobbet. Usch...känner inte för att jobba. Har ju njutit av ledigheten och känner att det inte är något som jag alls vill överge. Men men...det kommer ju en vecka i slutet på juli som jag är ledig igen. Sen två veckor innan skolan börjar. Så jag får helt enkelt se till att göra det bästa av det.

Nej nu blir det att lägga huvudet på kudden!


                          "En kvinnan störs av vad en man glömmer.
                              En man av vad kvinnan kommer ihåg "


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela