Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Långledigt

Publicerad 2010-03-04 18:29:11 i Allmänt,

Gud va skönt, nu är jag ledig ända till torsdag! Jag ska passa på och försöka få så mycke läsning gjord som möjligt. Har hunnit en bit nu faktiskt. Håller på och läser Pippi Långstrump, och jag har kommit fram till at jag gillar verkligen inte henne. Boken är tråkig och Pippi är bara dum. Har aldrig riktigt tänkt på den översittar stil som hon använder men den känns desto tydligare nu när jag läser boken.

Idag va jag nere och hämtade glasögonen. Är jättenöjd men jag känner att jag börjar få lite ont i huvet. Men det är tydligen vanligt att man får det i början.

Igår var jag med på motionsturen med syrran och gubbarna. Kändes jätteskönt när det var över men desto jobbigare var det under tiden. Va hemma hos syster blond lite innan och umgick med dom. William ger mig kramar som värmer så otroligt i hjärtat. Det är underbart hur uppskattad man kan känna sig av en sådan liten människa. Även igår sa han att han älskar mig :)

Nej nu sitter vi här alla tre och är fruktansvärt sugna på något. Jag antar att det blir att endera gå till affären eller baka något här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela