Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Mysig fredag

Publicerad 2010-03-06 10:07:28 i Allmänt,

Fredagen började med att jag plockade lite hemma och vid elva gick jag o mötte syster blond och barnen. Sen tog vi en promenad hem till dom och vid 13 kom syster röd och vi tog den vanliga motionsturen. Sen gick jag tillbaka till syster blond som bjöd på mat. William blev jätteglad när jag klev innanför dörren igen. Hade mina nya glasögon också och jag fick mycke komplimanger för dom.

Sen gick jag hem till mina grabbar och plockade ihop badkläder och stack  till badhuset tillsammans. Där mötte vi upp Hörfel och Thuva. Det va riktigt roligt. Rasmus busade och härjade med Thuva så tillslut va det bara han som gällde. Gick sen till Coop där vi handla lite mat för kvällen och Thuva och Hörfel var hos oss och vi fixa mat och hade mys. Det va jättetrevligt. Rasmus och Thuva hade jättekul :)

Idag ska jag bort till syster blond och barnen för jag ska vara barnvakt. Hoppas att Hörfel och Thuva vill följa med bort en stund och busa på gården. Ska bli kul o se hur William och Thuva kommer överrens :)
Sen i eftermiddag får vi besök från strand. Så jag har blivit bedd att baka kladdkaka. O va gör man inte för en gravid kvinna? :)

Nu är det nog dags att göra sig iordning och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela