Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Snökrig och kyla

Publicerad 2010-03-01 20:35:49 i Allmänt,

Jag vet jag hade tänkt att jag skulle ha läst ut en bok idag men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Tiden hos syster blond drog iväg och det va jättetrevligt. Jag hjälpte henne att slinga håret och det blev jättebra! Blev så avundsjuk. Vill också vara ljus igen. Men men...det får bli när sommaren kommer :)
Vi va ute på gården och härjade i nästan 2 timmar. 1½ av dom använde vi till att leka jaga. Sprang omkring i snön och på vissa ställen var det en snödjup på nästan 1 meter. Det va riktigt kallt men glädjen övervann kylan!

Igår hade vi en myskväll. Vi tog en promenad till Coop och handla lite gott och tittade sen på film. Dread hette den och den va riktigt konstig. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den... Att jag har sett bättre filmer är det ingen tvekan om, men jag har även sett sämre. Den dög till söndagsmys. Roligt att både jag o Rasmus kröp upp mot Robban så fort det började bli lite läskigt i filmen. Tur vi har vår beskyddare :)

Imorrn är det skola igen som gäller. Heldag dessutom! Fick matlåda av syster röd förut. Så jag längtar redan till lunchen.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa Maria Gripe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela