Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Som ett barn på julafton

Publicerad 2010-03-12 09:44:33 i Allmänt,

Vaknade vid 07.00 imorse och var jättepigg. Jag har en aning om att det var längtan efter den nya mobilen som fick mig att gå upp så tidigt en ledig dag. Har nu spenderat de senaste timmarna med att gå in på postens hemsida och söka på kollinummret. Men fortfarande står det att den är i Örebro. Blir galen på detta. Jag hatar att vänta så här på något.

Jag försöker att göra annat under tiden för att få den att gå snabbare men hela om och om igen så faller mina tankar på mobilen och jag kan inte hålla mig ifrån datorn, utan går och kollar om statusen har förändrats.
Tänkte att jag skulle ge mig ner till badhuset och träna lite eller så får det bli att städa här hemma. Iofs så finns det inte så mycket annat att städa än Rasmus rum, och ska jag verkligen skämma bort honom med att städa det åt han? Hmm...det tål att tänkas på litegrann.

Nej jag får helt enkelt ta mig i kragen och hitta på någonting. Kanske skulle bege sig ut på en promenad i det fina vädret. Det får nog bli så...



                 "Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge"


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela