Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Splittrad

Publicerad 2010-03-23 16:39:58 i Allmänt,

Jag tycker att detta med bloggen inte känns lika roligt längre. Hela tiden måste jag tänka på vad jag skriver bara för att det inte är för allas ögon att se och läsa. Det känns som om jag måste censurera mitt skrivande och det är inte vad jag vill behöva göra. Jag vill kunna skriva vad jag tycker och inte behöva bry mig om vad andra tycker och tänker om det.

Jag får nog helt enkelt ta mig en funderare på detta. Jag kanske ska skaffa mig en ny blogg som inte alla kommer åt, en där jag kan uttrycka precis vad jag vill....

Kommentarer

Postat av: Annellisaa

Publicerad 2010-03-23 16:54:45

de låter som en idee

Postat av: ida

Publicerad 2010-03-23 17:22:19

skaffa en anonym blogg, det har jag.. ingen känner till den, har tillochmed hemligt namn på den :D

Postat av: emelie

Publicerad 2010-03-23 17:35:29

hejhej.

En tävling pågår just nu på min blogg.

Kika in och var gärna med och tävla :D



kram

Postat av: sara

Publicerad 2010-03-23 17:37:33

ha en mysig kväll! :)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-03-23 17:38:28

Hejhej!

Har du lust att svara på dagens fråga?



- Tycker du om att gå på bio eller föredrar du att kolla på film hemma?



kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-25 18:32:29

Men vad då? Sitter det några nötter och ger negativa kommentarer till det du skriver? Herre gud alltså. Kan dom inte bara sluta läsa om det sticker i ögonen på dom så? Gör som du vill Linn på ett sätt borde du öppna en ny "hemlig" blogg så kan alla nyfikna jävlar sitta där och slita i sitt hår. Du kan ju även lösenords skydda vissa inlägg du skriver har jag för mig? Eller så kan du lösenords skydda hela bloggen så bara vissa kan läsa. Jag vill iaf fortsätta hålla mig uppdaterad om ditt liv och hur du mår :) KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela