Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Äntligen fredag!

Publicerad 2010-05-28 08:21:53 i Allmänt,

Solen skiner och det är bara att hoppas på att det fina vädret håller i sig. Ikväll blir det fest med lite folk och jag hoppas det blir riktigt kul. Räknade lite snabbt igår och tror vi blir runt 10 pers. Ganska lagomt. Ska bli skitkul att Fia kommer hit också o är med o festar. Hörfel blandar Krillehöla med Filipstad :) Det bästa från två världar! Haha! Oj va vi ska skrika halsen hes med hjälp av Singstar sen, haha.

Om lite mer än en timme kommer brorsan hit så ska jag fixa håret på han. Det har blivit så långt så han behöver få hjälp av syster att snygga till det lite. Tur att han har mig :)

Känns som om man bara kommer gå o vänta på att den här dagen ska gå snabbt så man kan sätta igång. Det värsta är att jag har erfarenhet av att när man längtar och hoppas på en riktigt rolig kväll så kan det ibland gå åt helvete. Men det är bara att hoppas att det inte händer idag. Oj, jag måste ju ner till bolaget och köpa vin, attans, de hade jag glömt.

Nä nu ska jag väl ta och...ja...inte en aning om vad jag ska göra. Får försöka fördriva tiden med något. Jag har ju en garderob, min förra walk-in closet, som skulle behöva städas så att jag kan börja använda den igen som MIN garderob, och inte ett skräpinkast. Det får bli att göra de nu. Bra tidsfördriv!



Så såg den ut en gång i tiden...





...det gör den inte längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela