Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

De va då självaste f*n...

Publicerad 2010-05-01 22:29:34 i Allmänt,

Självklart skulle jag åka på en j*vlig förkylning. Halsen brinner och varje gång jag hostar blir det ännu värre. Febern retar kroppen och kan inte riktigt bestäma sig för om den ska låta mig vara varm eller om jag ska frysa. Jag hoppas verkligen att detta snabbt går över då jag ska ha tenta på onsdag, eller va det tisdag? strunt samma, jag måste iallafall bli frisk till dess. Det jobbiga är att jag då ska ha ork att plugga tills dess också. Jaja, jag får se hur det blir med det.

Ligger nu uppkrupen i sängen med datorn i knäet och hoppas på att det ska komma nåt bra på tv:n. Kikar just nu på Patrioten men den har jag sett så många gånger redan.

Nej jag har ingen ork att skriva mer nu...


             


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela