Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Det ljusnar...

Publicerad 2010-05-05 15:46:27 i Allmänt,

...och jag är så gott som fri från förkylningen. Jag känner att jag kan börja leva igen. Nyser fortfarande väldigt mycket men det är iallafall mycket bättre än det som varit.

Har fått brev från Tingsrätten nu också så den 26 Maj är det fortsatt förhandling. Ska bli intressant och se hur det slutar. Känns som om det bara kan gå åt ett håll. Men men...man vet ju aldrig. Det ska iallafall bli otroligt skönt när detta är över och det blir lugn och ro. I snart ett år har detta pågått och det tynger en hela tiden. Omedvetet så ligger det i bakhuvudet och maler på en. Men snart, förhoppningsvis, är detta över.

Insåg att jag snart firar 1-års jubileum med bloggen. Haha...inte mycket att fira dock!

Sitter nu här och väntar på att Syster Blond ska höra av sig så ska vi åka iväg och handla. Mosters prinsessa fyller ju år imorgon så hon ska firas på fredag, så syrran ska handla inför kalaset. Har fortfarande lite paket att köpa till henne men jag och Syster Röd fixar antagligen det imorgon.

Vet inte om jag ska åka in till skolan imorrn. Känner inte för det. Men det är nog lika bra nu när jag varit borta i två dagar. Risken är att jag missar för mycket om jag inte åker in. Jag får helt enkelt ta mig i kragen och vara en duktig student och åka iväg!!



                         "Det viktiga med ett problem är inte lösningen i sig, 
                                  det är styrkan vi får när vi finner den"


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela