Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

J*vla förkylning...

Publicerad 2010-05-04 10:51:53 i Allmänt,

...jag hann inte bli frisk tills vi skulle ha tentan. Den va idag och jag är fortfarande förkyld. Sådan här ihållande förkylning var det längesen jag var med om. Vet inte va de e för äckligt virus som inte vill försvinna. Jag hade glömt bort hur tråkigt det är att vara sjuk. Dagarna blir långa och inte finns det mycket att göra. Jag ser hur lägenheten skriker efter städning men inte kan jag göra nåt åt saken. Så fort jag försöker mig på att anstränga mig snurrar det i huvudet och kroppen lägger av totalt. Så det finns inget annat för mig att göra än att ta det lugnt och överlåta städandet till min karl. Så de kommer helt enkelt bli som så att jag har en j*vla massa att göra så fort jag blir frisk.

Måste även ta tag i och komma till läkarn så jag får mer astma/allergi medicin utskriven. Tabletterna kan jag ju köpa receptfritt men behöver inhalatorer. Så då får man väl räkna med en ganska så hög kostnad för det.

Jag har spelat sims de senaste dagarna så nu börjar jag känna mig lite trött på det igen. Längtar till juni då det nya expansionspaketet kommer. Då kommer det bli att spendera lite mer tid vid datorn igen.

Nej nu blir det att slappa framför tv:n en sväng. Kanske ska ta mig en värktablett också så piggnar jag till lite. 



               Har som sagt va gjort iordning på balkongen och det blev jättemysigt!

              



              

Kommentarer

Postat av: agnetha

Publicerad 2010-05-04 11:15:41

Oj vad fint det blev!!!! Vad du är huslig Linn. Tråkigt detta med din förkylning och det förvärras ju att du lider av asmatiska besvär. Trodde att sådana mediciner var gratis!!! Det är ju insulin för de som drabbats av diabetes. Vad orättvist!!!

Kram till dig och hälsa alla!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela