Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Nu är det över..

Publicerad 2010-05-27 08:50:21 i Allmänt,

och man kan andas ut. Vårdnastvisten har kommit till sitt slut och nu kanske det kan börja fungera bra igen. Känns skönt att kunna lägga det bakom sig.

Nu är det bara tre saker kvar att göra i skolan. Sen är det slut med det också. Det ska bli så skönt! Har iofs börjat oroa mig för hösten då jag ska börja skriva examensarbetet men men, det får jag ta då.

Nu är det Fastingen i stan och Kristinehamn lever upp som aldrig förr. Denna helgen är verkligen en inkörsport till sommaren. Det brukar oftast vara fint väder och uteserveringarna är fulla av fulla folk :)
Jag längtar tills imorgon då det kommer hit lite folk och sedan bär det ner till öltältet. Roligast är ju förfesten faktiskt och jag, Hörfel och Fia ska vara hemma hos Hörfel innan och fixa fejsen och sjunga Sing star. För Robbans skull så valde vi att göra detta hemma hos henne. Tror inte han uppskattar tre kråkor som försöker sjunga och sen att vi kommer ockupera toalett och speglar för att få till oss så vi ser någorlunda normala ut, haha.

Idag ska jag o Hörfel fixa lite inför imorgon. Jag ska sy upp några klänningar åt henne och klippa henne. Egentligen skulle vi ha färgat håret men det fixade vi igår. Jag blev riktigt nöjd. Så nu är jag ännu lite ljusare i håret. Blir att använda lite blondspray idag så att det ljusas upp lite till.

Nej nu ska jag ringa syster blond och skvallra.



     "Konsten att vara värdinna är att få sina gäster att känna sig som hemma, 
                                 även om man önskar att de vore det"



              


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela