Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Sååå skoltrött

Publicerad 2010-05-18 22:46:26 i Allmänt,

Va i skolan idag och jag har insett att jag inte är den enda som är trött på skolan. Jag längtar så mycket efter att det ska bli sommar så jag kan få slappna av lite. I nuläget så känns det omöjligt att kunna göra för så fort en uppgift är avslutad så är det bara att ge sig på nästa. Ska skriva tentan den 2 juni och den 7 ska ett arbete på 10 sidor vara inlämnat och klart. Jag förstår inte hur jag ska hinna med allting. Men men...det är väl bara att bita ihop och försöka göra det bästa av saken! Va nu det skulle kunna vara.

Jag orkar inte och har inte tid att skriva mer idag. Måste sätta mig och fortsätta förbereda mig inför morgondagens seminarium så jag kan känna mig någorlunda förberedd. Sen är det tänkt att jag ska vila huvudet på kudden ett antal timmar...


               Jag tycker om att lära mig, men inte alltid att bli undervisad.



Kommentarer

Postat av: agnetha

Publicerad 2010-05-19 17:31:04

Håll ut snart är skolan slut!!! Vilket bra ordspråk du skrivit ner!!! Det stämmer till 100%,

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela