Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Snurrig

Publicerad 2010-05-25 09:36:28 i Allmänt,

Jag vet inte vad jag tänkte med igår, antagligen inte alls, för på något sätt fick jag för mig att det var tisdag igår och att det då skulle vara Cougar town. Men fel av mig, det var ju bara måndag. Ikväll däremot kan jag se fram emot ett avsnitt av denna härliga serie.

Jag tittade lite på dokumentären om bakom kulisserna om SATC 2. Men jag stängde av tillslut för jag tyckte att de avslöjade alldeles för mycket. Känns som om det är bättre att se den dokumentärer EFTER att jag har sett filmen. Inte nu innan.

Idag är jag också ledig från skolan och jag ska se till att läsa ut den där boken om Vygotskij så jag är förberedd inför morgondagens seminarium.

Imorrn skulle vi ha varit till Tingsrätten också, men det verkar som om det inte kommer bli något med det. Får se vad som händer och sägs under dagen.



                         


                       "Maybe the past is like an anchor holding us back.
       Maybe, you have to let go of who you were to become who you will be"



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela