Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Sommarvärme

Publicerad 2010-05-15 17:18:53 i Allmänt,

När jag vaknade imorse trodde jag att det skulle vara en vanlig lördag utan speciella förutsättningar. Men sedan dök solen upp och gav ifrån sig en värme som jag inte stött på än detta år. Det var den riktiga sommarvärmen. Balkongen blev som en bastu och man kunde inte göra annat än att njuta när det brände över ansiktet. Vi beslöt oss för att gå ner till bolaget och införskaffa lite dryck OM det nu skulle vara som så att suget byggdes upp i takt med att temperaturen steg utomhus. Och det var nog bra att vi gjorde. Första ölen är öppnad och jag har precis kommit in från balkongen för att svalka av mig. Det blir otroligt varmt ute så man orkar inte med att sitta i ett sträck. Men man ska absolut inte klaga nu när det äntligen är sommar!

Jag funderade på vad jag har gjort sen sist jag bloggade och jag kan inte direkt komma på att det har varit så mycket. Mina dagar har mest bestått av skolan och huvudvärk. Men efter att jag hade fått massage utav Robban i onsdags eftermiddag så upplevde jag min första huvudvärks-fria dag på länge. Så sedan dess har det varit riktigt bra. Det måste vara sommaren som gör att man känner sig mycket gladare och piggare för det var längesen jag kände mig så här pigg. I och för sig så vet jag att jag har en hel del att göra i skolan men det försöker jag att inte tänka på nu. Jag måste släppa det denna helgen och bara försöka slappna av. Så, inget skoltänk!

Nej nu ska jag sätta mig på balkongen igen. Solen ropar på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela