Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Nej nu är det dags igen...

Publicerad 2010-11-03 17:54:45 i Allmänt,

o se till o ta tag i den här bloggen. Orkar inte krångla med o skaffa en ny. Jag struntar helt enkelt i vem som läser och stör sig på det jag skriver.

Mycket rör sig i mitt huvud just nu och schemat på dagarna känns fullspeckat. Jag längtar till januari då jag kan få andas ut och njuta av att skolan är avslutad!

Mycket händer här hemma. Rasmus beter sig som en riktig velig tonåring :) Mycket som rör sig i hans kropp o skalle. Ibland är hans humörsvängningar värre än när kvinnor har PMS :) Robban har fullt upp med både de ena och det andra men snart kommer väl de lugna ner sig igen.
Jag har grejjat en hel del med hemmet och fick iordning på vardagsrummet och är sååå nöjd. Men nu är det så att vi har två cyklar som tar upp plats i en varsin ända i rummet. Rasmus o Robbans cyklar är för dyra för att ha utanför och förrådet är fullpackat med saker. Så det blir nog helt enkelt jag som får ge upp min "walk-in" och ge plats åt cyklarna istället. Men bättre de än o ha dom i vardagsrummet! :)

Ikväll ska jag iväg på storseans för första gången! Ska bli otroligt spännande. Får se vad som händer och vad som sägs...

Nej nu är det väl dags att göra sig iordning och lugna ner själen lite. Men jag kommer uppdatera inom kort!


                            Vardagsrummet som det ska se ut utan cyklar :)

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela