Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Ångest

Publicerad 2011-02-16 20:26:39 i Allmänt,

Jag vill verkligen inte iväg och jobba natt. Jag vet att det blir lite extra klirr i kassan men ibland känns det som att det inte är värt det. Det är iofs bara en natt men jag gillar inte den osäkerheten som dyker upp när jag ska jobba natt. Har en känsla av att det inte kommer bli många timmars sömn inatt men men...de timmarna går ju att ta igen i helgen :)

Jobbade förut 16-18 sen stack jag ner till Galaxen och tränade med Annica. Känns som att min kropp kommer må fint imorgon och jag håller tummarna för att mina armar kommer fungera tillräckligt för att kunna göra de jag ska på jobbet :) Känns så underbart att ha dragit igång ordentligt med träningen igen. Är mycket gladare och piggare nu när jag tränar än vad jag va när jag inte gjorde det. Det har väl med alla dessa endorfiner att göra!

LCHF-dieten går riktigt bra. Känns inte som den är så svår att följa heller. Kan inte påstå att jag saknar pasta, potatis, bröd och alla andra kolhydratfällor. Men vi unnar oss ju lite godis på fredagarna...de e man värd :)

Lägenheten va förresten inget att ha. Jag vet inte vart de hade gjort av de där 110 kvm men den kändes grymt liten. Så det blir att söka vidare! Lyckan vore ju att hitta ett hus att hyra istället men det verkar inte som att så många hyr ut hus i dagens läge. Men det är bara att hoppas...

Jahapp...jag antar att det är dags att packa väskan och se till så jag är redo att gå till jobbet snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela