Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Fredag

Publicerad 2011-02-25 10:23:26 i Allmänt,

Denna veckan har gått så fort! När jag funderar på det så kommer jag inte riktigt på vad jag har gjort hela veckan egentlligen. Jobbat har jag gjort men de kan väl ändå inte vara det enda? Känns inte som jag har gjort så mycket annat. Jag spenderade nästan hela dagen hos syster Blond igår. Mysigt som vanligt :) Sen kom lillebror och syster röd också så då va hela syskonskaran samlad.

Förra helgen, på lördagen, slutade det med att jag o Robban gick hem till Josse och tog några öl. Det va riktigt trevligt. Gick ner till The Pub en sväng sen blev de efterräka hos Angelica. Söndagen va jag riktigt pigg och de va även Robban också. Skönt att man tog de lugnt.

Idag åker Rasmus bort över helgen på badmintonmatch. Han har idag fått tandställning också. Han verkade faktiskt lite smått stolt när han kom hem och smilade upp sig och flashade stålet :) Skönt för honom att äntligen få ordning på tänderna!

Idag ska jag o Josse fixa håret på både henne och mig. De ska klippas och färgas. Jag har börjat med blonderingsprocessen i god tid för att jag inte ska behöva tokblondera när våren närmar sig :) Lite vett har man i skallen ändå :)

Nej jag antar att det är dags att ta tag i dagen nu...kan ju inte sitta här och slösa bort en massa tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela