Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Underbara dag

Publicerad 2011-02-19 16:50:12 i Allmänt,

Vaknade och såg att solen sken ute. Bara det gjorde mig på toppenhumör. Sen låg jag kvar i sängen en stund och bara myste innan det var dags att gå upp och gör sig iordning för att gå till syster blond och vara barnvakt. Innan jag skulle gå gick jag ut på min sida på kau.se. Fick VG på sista kursen! :)

William blev överlycklig när jag kom. Vi spelade Wii och jag måste erkänna att jag blev slagen av en 3-åring o bowling :) Får skylla på att han spelat de fler gånger än vad jag har. Men det var grymt kul så när plånboken tillåter blir det att införskaffa ett eget Wii. Då kan man ju köra endel träning hemma också! Som tack för hjälpen med barnvakt fick jag kycklingfilé, kött och grillspett av svåger. Tur att någon ser till att fylla vår frys med godheter :)

Vet inte vad denna kvällen kommer att bjuda på. Josse har fest i slottet och Tommy o Åsa skulle väl till bowlingen. Endera något av de eller en hemmakväll. Jag får helt enkelt konsultera med min sambo och se vad han känner för. För säkerhetsskull så har han iallafall köpt öl om det skulle komma till användning.

Började använda ett nytt program i mobilen idag. "Sports tracker" heter det och de mäter hur långt jag går, vilket tempo och antalet steg samtidigt som det visas en karta där min vägrutt ritas ut. Så nu vet jag att det är 1,5 km till min syster :)

Nej nu är det dags att lägga in grillspetten i ugnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela