Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Uttråkad men orkeslös...

Publicerad 2011-02-16 12:20:33 i Allmänt,

Jag hatar sådana här dagar när energin är på botten men ändå är rastlösheten på topp! Det är mycket jag vill göra men samtidigt ingenting. Hmm...vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Igår hade jag en riktigt bra dag. Städade och grejjade hemma och senare tog jag en promenad vilket resulterade i 7,5 km :) Va på galaxen och tränade i förrgår och mina armar är grymt slitna idag :) Vet inte om jag kanske ska ner på gymet sen efter att jag slutar jobbet kl.18 och försöka mjuka upp musklerna lite. Vi ska även iväg idag och kolla på en lägenhet kl. 19.20. Ska bli spännande men OM vi ska flytta till den ska den verkligen vara perfekt! Vill känna att det är ett ställe där vi kan bo några år framöver.

Ska jobba natt idag också. Börjar kl 22 och slutar kl 14 imorgon. Det är iofs sovande natt men det är alltid grymt svårt att somna när det är första natten man gör hos någon ny. Tur att de finns TV och Facebook i mobilen :)

Dessa två dagar (måndag o tisdag) som jag nu har varit ledig har varit helt underbara. Jag behövde nog dessa för att fylla på mitt energiförråd.

Nej nu känns det som jag verkligen borde göra något vettigt! Eller kanske inte.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela