Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Värme!

Publicerad 2011-06-06 18:37:28 i Allmänt,

Nu känns det äntligen att sommaren är här. Dock lite jobbigt att de ska va så kvavt men hellre de än den kyla som varit. Synd också att det ska blåsa storm i stort sett varje dag men men...jag tänker inte klaga!

Idag har jag jobbat från 07.00 till 17.30. Snacka om att det var skönt o få komma hem! Är ledig tisdag och torsdag denna vecka. Imorrn tänkte jag att jag skulle gå till min chef och hämta mitt nya schema som börjar gälla efter min semester. Ska bli intressant och se hur de kommer se ut nu när jag ska gå upp i tid. Förhoppningsvis blir inte alla lediga dagar helt utspridda men jag antar att jag inte kommer ha någon längre sammanhängande ledighet.

I fredags cykla jag o robban ut till skärgårn och la oss i ett par timmar. Riktigt härligt va de! Sen firades syrran på eftermiddan/kvällen. I lördags var vi till Tommy o Åsa och grillade. Sen gick vi till Mastis men de va ingen höjdare. Tror bestämt att de bli o bojkotta det stället snart. Bara en massa snorungar som springer omkring glada för att de äntligen kastat blöjan och nappen åt sidan. Nej tack...det kan kvitta. Tycker det är synd att det ska vara det enda stället i stan som har lite längre öppettider. Men nu blir de The Pub i fortsättningen!

Hade tänkt att jag skulle plocka och försöka få lite ordning här hemma ikväll men jag vet faktiskt inte om jag känner för de. Vore dock skönt att ta ett riktigt ryck och jag vet ju att det känns ju ännu bättre efteråt! Nej jag ska börja med att plantera lite på balkongen så får jag helt enkelt se sen hur jag ska göra med resten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela