Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Vårkänslor

Publicerad 2011-03-15 09:28:03 i Allmänt,

Vaknade av att solen sken genom gardinen och fick ett leende på läpparna. Det är konstigt vad mycke lite sol kan göra för att humöret ska bli på topp!

Förra veckan var det fullt upp. Det va jobb, tränng och barnpassning och denna vecka kommer nog inte se helt annorlunda ut. Jag var ledig igår och är det även idag. Igår var jag till loppis och fick tag på nya köksstolar till vårat nya runda bord. De är lite slitna i färgen men Robban ska ta med dem till jobbet och slipa och lacka dom. Tror de kommer bli grymt snyggt! Hittade även ett nytt vardagsrumsbord som jag totalt förälskade mig i. Det hade ju inte rätt färg men det är ju lätt att fixa till. Vitt ska de va! :)

                            

                             


Ja o snart fyller man 27 år. Satan va tiden går fort! När jag och Robban träffades var jag 20 och vi är nu inne på vårat 7:e år tillsammans. Ibland funderar jag på hur mitt liv hade sett ut om vi inte hade träffats den där gången på  boxningen. Det roliga var ju att det var Rasmus som fick min uppmärksamhet först då han kom fram till mig och undra om jag ville leka med "go-go´s" med honom :) Sen när det blev lite mörkare ville han gå ut och då stod vi utanför och jag besvarade hans nyfikenhet om vad lite olika stjärnor hette :) Det känns konstigt när man tänker tillbaka. Jag trodde nog inte då att jag skulle få rollen som låtsasmamma och fortsätta vara det i så många år. Men jag är väldigt glad att det blev så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela