Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Bra dag...hittills ;)

Publicerad 2011-05-26 13:15:50 i Allmänt,

Igår va jag iväg till optikern och fick prova ut linser. Synen hade inte förändrats och bra va ju det. Så nu ser jag igen :) Jag va även till läkarn som skrev ut ny astmamedicin åt mig och förhoppningsvis ska det bli bättre nu. Synd bara att de ska kosta så mycket. Fattar inte varför egentligen. Det är ju inget som man själv valt- att få allergier och astma...men men. De är väl bara att betala o se glad ut när pengarna flyger iväg!

Idag jobba jag 8-12. Riktigt skönt pass och de gick så grymt fort då det va massor att göra hela tiden. Så nu sitter jag hemma och väntar på att min lunch ska bli färdig. Sparris :)

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela