Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Host och snörvel...

Publicerad 2011-09-22 12:43:30 i Allmänt,

Det var nog oundvikligt att man skulle ansluta sig till resten av den förkylda befolkningen. Som tur är så är veckan snart över och jag kan vila upp mig i helgen. Denna helg ska tillägnas åt lugnets tecken och jag ska försöka att göra minsta möjliga. Förutom att lördagen ska spenderas på i Åtorp. För självklart är Åtorpsmarken en tradition som inte kan brytas! :) Detta är även sista helgen som jag kan träffa Martin och Josefin då de beger sig till Australien på tisdag och blir borta i 6 månader. Klumpen växer i magen så fort jag tänker på det och samtidigt som jag är riktigt glad för deras skull kan jag inte låta bli att oroa mig. Han är ju trots allt, och kommer alltid att vara, lillebror. Nej jag kan inte direkt påstå att jag mår bra när jag tänker på det. Men det kanske helt enkelt är dags att inse att han inte är så liten längre.

Robban sprang ju Tjurruset i Karlstad i helgen och han gjorde det riktigt bra! 1 timma och 22 minuter tog det för honom och han kom närmre 1:a plats än sist iallafall :)
Tro det eller ej, men en liten gnutta lust att springa själv nästa år växte inom mig. Men då gäller det att ligga i ordentligt med löpträningen! Och hur bra gick de för mig på en skala 1-10? Jo jag går och blir förkyld när de äntligen börjar ta sig igen efter sommaruppehållet! Jaja...nya tag till veckan förhoppningsvis!
Rasmus blev också sugen att springa Tjurruset så han ska nu börja följa med mig ut och jogga :) Undrar hur länge hans intresse kommer finnas kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela