Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Själv är bäste dräng

Publicerad 2011-09-14 11:12:10 i Allmänt,

Var till tandläkarn vid 09.30 imorse så nu är man ett antal hundralappar fattigare! Usch o fy. Slappade på soffan i en timme ungefär och sen kändes det som om det inte gick att undvika hemmet längre. Jag bestämde mig för igår att jag inte skulle städa själv utan vänta på att hjälpen skulle uppenbara sig. Men beslöt mig för att börja och när Robban kom hem började han iallafall med disken. Nu är det undanplockat överallt och enligt Robban själv ska han dammsuga sovrummet ikväll och resten imorrn. Vi får väl se hur det blir med det.

Va ute till A9 och gick/joggade 6 km-spåret. Konditionen börjar sakta men säkert att komma tillbaka och idag orkade jag iallafall jogga 2 km i sträck. Kanske inte låter som mycket men för mig känns de toppen! :)

Nu känns de som de e dags att försöka få i sig något att äta då jag börjar bli alldeles för skakis för att ens kunna skriva på datorn!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela