Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Usch, de är måndag...

Publicerad 2011-09-26 18:19:50 i Allmänt,

och det kändes i hela kroppen när jag vaknade imorse. Hade gärna velat att helgen skulle bestå av ytterligare två dagar så man hade möjlighet att vila upp sig ordentligt.

Helgen har dock varit toppen. Kanske därför jag ville att den inte skulle ta slut? Va till Åtorpsmarken i lördags och kom inte hem helt tomhänt :) Sen va de mys resten av helgen. Robban fick ett städryck i söndags, som man tyvärr inte ser spåret av idag, men de va fint då iallafall. Det bästa var ändå att han gick omkring och städade och jag kunde luta mig tillbaka i soffan och bara titta på. Jag är ju förkyld så någon större delaktighet från min sida va de inte (och de va på tiden rollerna byttes).

Imorgon åker Martin...fy fan. Hade jag varit singel så hade jag garanterat följt med! Skulle ju vara en otrolig upplevelse! O att jag samtidigt kan hålla koll på lillebror är ju ett plus hehe :)

Jag ska ringa Gröna Lyktan imorrn också och boka en tid för massage. Min rygg, axlar och nacke skriker efter det. Och jag gör nästan det samma av smärta. Vet inte hur man ska röra sig längre för att det ska göra så lite ont som möjligt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela