Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Wohoo de är lördag!

Publicerad 2011-09-17 07:56:55 i Allmänt,

Vaknade för en liten stund sen och har sovit helt underbart i natt. Gårdagen var full med jobb och jag började klockan 07.15 och slutade 21.30. Det var en lång dag men det förstörde ändå inte det bra humör som jag hade haft hela dagen. Jag fixade i ordning i sovrummet när jag kom hem och tände ljus och satte på lite lugn musik sen masserade jag Robban så han skulle vara fräsh i kroppen inför Tjurruset idag. Klockan 10 blir vi hämtade och de ska bli riktigt kul! Undrar om det är en halvdöd Robban jag kommer få med mig hem i eftermiddag? :)

Vad som kommer ske senare ikväll har jag inte en aning om än men de är bara o ta dagen som den kommer. Skulle egentligen ha jobbat i helgen men tog ledigt för jag ville vara med o kolla när Robban kämpar. Ikväll spelar Asta Kask på Statt också. Det hade ju faktiskt inte varit några fel att gå dit ikväll. Men som sagt...vi får se vad som händer!

De senaste två dagarna så har jag känt mig riktigt glad, lugn och harmonisk. Vet inte varför men de känslorna är underbara att ha. Det blir så mycket lugnare här hemma :)

Nej man kanske skulle ta och börja göra sig iordning lite men jag kommer lägga upp lite bilder och uppdatera senare i eftermiddag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela