Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Äntligen är dagen här!

Publicerad 2012-08-02 08:20:23 i

Natten var till en början extremt jobbig. Hade värkar var femte minut och trätt som en gnu va jag. Tillslut ringde jag på barnmorskan som gav mig bricanyl i benet som skulle hejda värkarna lite. Det fungerade riktigt bra och jag fick 2 timmars sammanhängande sömn. Sen resten av morgonen har värkarna ökat på igen och nu är de någonstans mellan 5-7 minuter mellan värkarna. Har precis ätit frukost. Kan ju erkänna att de är inte ofta jag går upp och äter en sådan ordentlig frukost :) Nu ska jag bara vänta på att älskling ska komma till mig och att detta sätts igång på allvar :) Vid varje sammandragning ställer sig magen extremt mycket åt vänster! Ser riktigt kul ut :)

Kommentarer

Postat av: Hörfel

Publicerad 2012-08-03 01:04:45

Hoppsan vad roligt de såg ut:) kanske skulle ha
Gjort gipsmage nu istället;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela