Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Igångsättning...jajamen!

Publicerad 2012-08-01 23:05:00 i

Ja då blev det så ändå. Jag ligger just nu på BB i Karlstad och går igenom mina värkar med glans! ;) Det lustiga är att värkarna gör ungefär lika ont som när jag hade spiralen och hade mensvärk. Men va vet jag? De kanske blir värre? Har nu haft värkar sen de började igångsättningen vid ca 13.45. Hoppas mest på att kunna sova lite i natt iallafall. Fick 2 citodon förut av barnmorskan och hoppas att de hjälper! Ja igångsättning blev de då bebis beräknas vara väldigt stor. Runt 4700 g!! Vet att dessa siffror inte alltid stämmer men men... :) Nu vill jag bara detta ska vara över...

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-08-02 03:56:05

Hjälp vilken bebis! Värkarna kommer garanterat bli värre, annars vill jag fan oxå bli igångsatt nästa gång! (inte för att det kommer bli nån mer gång) :) jag tror fortfarande på en flicka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela