Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Bra dag :-)

Publicerad 2012-12-10 21:51:16 i

Idag va vi ner till BVC och nu väger Ebba 7,5 kg och är 66 cm lång. Hon växer så det knakar! Inte konstigt att man tycker hon börjar bli tung!
Efter BVC gick jag till Maxi och hämtade ut paketet som innehöll min nya leksak. En surfplatta :-) Den bloggar jag från nu och jag kan nog säga att detta va nog en av de bästa prylarna jag skaffat mig :-)

Ebba har börjat skratta högt mer och mer nu. Gud va underbart det låter! Vår lilla tjej verkar så mycket mer lugn och harmonisk vilket resulterar i en mamma som blir likadan :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela