Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Härligt!

Publicerad 2012-12-11 21:42:06 i Allmänt,

Idag har varit en riktit bra dag trots att Ebba började böka och krångla tidigt imorse.
 
Kickan och Alvin kom runt tio och förgyllde vår förmiddag. Lika mysigt som alltid. Har jag sagt hur lyckligt lottad jag är som har de vänner jag har? :)
 
Sen stack jag hem till lillebror och hans tjej och klippte dom. De sa att dom blev nöjda iallfall :) Sen gick jag hem, hämtade Ebba och gick hem till syster blond. Det kändes som om det va en evighet sedan vi träffades. Ebba verkade väldigt glad över att få träffa dom igen.
 
Vid ca 20.45 gick jag in och la Ebba i sängen. Hon bökade litegrann men jag gick ut från rummet och hon somnade självmant utan skrik eller krångel! Känns som att det är för bra för att vara sant! Nu är det dags för mig att lägga mig också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela