Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Hårpanik!

Publicerad 2012-12-17 22:09:31 i Allmänt,

Jag är så otroligt trött på mitt hår! Vill ha ny färg i och så vill jag ha en frisyr! För just nu ser det mer ut som om jag har slängt en gammal golvmopp på huvudet. Tunntt som bara en börjar de bli. Skulle kunna göra en välfylld peruk med allt hår som jag tappar. Dags att köpa regaine eller va f*n de heter... :(
Jag har ett paket med blondering hemma...undrar om jag ska slänga i några slingor kanske... :) de värsta som kan hända är att jag tappar håret...o de gör jag ju ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela