Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Lugn...

Publicerad 2012-12-08 18:22:33 i Allmänt,

De senaste dagarna har Ebba börjat blivit mycket lugnare och gladare. Vi slutade ju att ge henne av sempers magdroppar och det kan vara det som är förtjänsten. Sen så kan det ju även vara pga att hon sovit mycket bättre vilket gör att hon är gladare på dagarna.
 
Igår var jag och Josse till kyrkans öppna förskola. JÄDRAR va folk det va där! Vi brukar ju vara där på torsdagar och då är vi mellan 4-6 mammor med våra barn. Igår var det föräldrar och barn ÖVERALLT. Slutade med att vi bara va där i ca 30 minuter för mer orkade varken vi eller Ebba och Hugo. Gick till Café Paus och åt lunch istället :)
 
Det känns så otroligt bra att man har så många kompisar som har fått barn i samma veva som en annan. Jag trodde ju inte att det skulle förändras så mycket, att JAG skulle förändras, men det gjorde man. Som sagt, det är tur att man har sitt mamamgäng som man kan prata barn med och allt som hör föräldrarollen till!
 
 
Michaela, Milo, Hugo och Ebba <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela