Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

15 dagar kvar...

Publicerad 2012-07-12 11:05:34 i Allmänt,

...till beräknat förlossningsdatum. Känns helt overkligt fortfarande. De senaste veckorna har gått jättefort och det känns som jag har massor kvar att göra innan bebis kan komma. Egentligen är det småsaker som inte världen går under för om jag inte hinner med. Känner dock att det kan vara bra om bebis håller sig kvar i magen ett tag till så jag iallafall hinner bygga min sänggavel :)
 
Nu är målandet av utemöblerna klart iallafall. Var hem till mor och far igår och lackade de sista stolarna.
Såhär blev bordet och soffan :)
 
 
Idag ska vi städa ur den gamla lägenheten. Iallafall tömma den på all småskit som är kvar och så blir det att städa ur ett rum eller två. Tror grabbarna får springa med grejerna så sköter jag städningen. Börjar kännas ordentligt i kroppen att knän m.m. har tagit stryk av den extra vikt som man har dragit på sig. Längtar grymt mycket efter att kunna köra igång och motionera igen och dessa kilon är ett minne blott! Mycket barnvagnsrace blir de! :) Nej jag antar att det är dags att sätta fart så att man kanske hinner med några soltimmar hos mor och far om nu solen behagar att hålla framme idag! Jävla skitsommar vi har...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela