Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

BF +3

Publicerad 2012-07-30 19:11:47 i Allmänt,

Just nu finns det inte mycket annat som min tankeverksamhet ägnar sig åt än just NÄR förlossningen äntligen kommer starta! Har ont i kroppen och börjar tycka det känns mer och mer jobbigt att vara gravid. Visst man ska inte klaga men det är banne mig inte roligt att gå över tiden. Imorgon ska jag till barnmorskan och det ska bli intressant att höra vad hon har att säga.
 
Cyklade till Maxi med syrran idag efter att ha städat här hemma och det gjorde grymt ont att sitta på sadeln, så nu är väl det färdmedlet inget alternativ längre. Gå kan jag ju göra, dock med en hastighet på 2km/h.
Köpte gips för att kunna göra en avgjutning av magen. Blev övertalad av Hörfel och som hon sa, risken är att jag ångrar mig efteråt om jag inte gör någon. Har dock inte lust att se den här magen på ett tag efter detta! :)
 
Installerade Sims 3 igår så nu har jag iallafall tidsfördriv om jag inte vill ägna mig åt städ och plock :) Tror jag ska spela lite nu...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hörfel

Publicerad 2012-07-30 23:47:08

Du kommer absolut ångra dig annars:) tänkt dig sen lite
Senare när du "glömt" bort magen lite:) det är jue faktiskt
Nåt helt eget som ingen annan har:)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-07-31 06:28:55

Fy fan! Jag tippade på att HON kommer imorgon! Men går du som skolboken så blir det 4/8! Krake så jävla gravid har jag aldrig varit! Fått mina innan bf.inte ett dugg avis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela