Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

En dag närmre..

Publicerad 2012-07-24 11:37:31 i Allmänt,

Det börjar kännas annorlunda i kroppen. Har allt oftare ont i ryggen och igår på morgonen hade jag fruktansvärd "mensvärk". Robban fick hämta värktabletter åt mig och blev helt till sig för han hade läst och hört att det kan börja med mensvärk och sen sätter det igång. Vet inte hur många gånger han kom till mig och fråga om jag kände något eller om det var på g. Inte bara jag som börjar bli otålig :)
 
Jag längtar så efter att bli av med dessa gravidkilon och kunna börja röra mig normalt igen. Mina knän värker vid varje upp- och nedstigning och jag förstår inte de som orkar ha sådan här övervikt hela tiden! Jag hoppas att jag repar mig snabbt efter förlossningen så man kan göra igång med träningen igen ganska snart efter. Om inte annat lär det bli en hel del race med barnvagnen!
 
Min energi har avtagit. De senaste 2 dagarna har jag varit jättetrött och inte alls samma rastlöshet. Skulle helst vilja bädda ner mig och sova bort dagarna. Igår sov jag till 11.20 och jag kommer inte ihåg när jag gjorde det senast! Det kan ju bero på att nätterna blir värre och värre men det är ändå länge för att vara jag.
 
Va hem till Kickan i söndags och snooza lite på Alvin. Så himla söt! Massor med hår och ett underbart minspel :)
Att hålla i en liten bebis som bara är några veckor gammal gjorde inte att vi längtar mindre direkt :) Köpte även ett spjälskydd och en sängmobil i märket Laban så nu är matchar allt i spjälsängen :)
 
Nej undrar om man ska göra sig iordning och göra syster blond och barnen sällskap på Nickelodeondagen...
 
        
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-07-25 21:36:39

Fin sängen blev!

Svar: Ja det blev jättefint :)
Linn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela