Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Fix, fix..

Publicerad 2012-07-06 15:49:33 i Allmänt,

Är så himla nöjd med lägenheten. Jag kan nog inte säga det tillräckligt många gånger! :) Lite kort på hur nya ser ut :) Golvet på uteplatsen ska bytas ut men de blir nästa år :)
 
   
 
 
Här är även en bild på den gungstol som jag köpte och klädde om...
 
 
...och detta är soffan som ska vara på uteplatsen som ännu inte är klar. Ett lager färg till sen ska de nog vara bra :)
 
 
Imorgon börjar jag mitt projekt - Sänggaveln. Får uppdatera imorgon hur de gick :) Kan nog behöva be Robban om lite hjälp :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela