Min värld- i kaos & ordning

Livet är inte enkelt. Den som trodde att det skulle vara det måste ha blivit grymt besviken...

Igångsättning?!

Publicerad 2012-07-31 22:38:23 i Allmänt,

Var till MVC idag och i och med att jag har gått över och mitt SF-mått är precis i överkant så ville min barnmorska boka in ett nytt ultraljud åt mig för att kolla hur stor bebis verkligen är. Och detta sker imorgon kl 9 i KD. Fick en liten chock när min barnmorska sa till mig att jag ska ta med mig BB-väskan då det kan bli som så att jag blir igångsatt redan imorrn!
Det kan nämligen bli som så att bebis är så pass stor att de inte anser att jag bör gå över tiden något mer.
 
Jag cyklade från MVC väldigt chockad...
 
Självklart vill jag att detta ska vara över men jag hade inte räknat med att det kunde bli på detta sätt!
Men men...de återstår att se imorgon hur resultatet blir!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Jag bor tillsammans med min sambo, hans son som är född 1996 och vår lilla dotter som föddes 3 augusti 2012. Försöker fortfarande komma in i rollen som nybliven mamma och allt som hör småbarn till.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela